28 Ekim 2013

Çekiliş kazandım ki ben :)

Merhaba,

Geçen ay size http://gamzekendimce.blogspot.com/2013/09/cekilis-mumluk-ve-mum-dekupajahsap.html bu blogtaki çekilişten bahsetmiştim .. ve tahmin etmediğim bir şekilde çekilişi ben kazandım :) Gamze arkadaşım hiç vakit kaybetmeden bana hediyelerini gönderdi .. Kendisine yeniden teşekkür eder ve bir de kendi fotoğrafladığım hediyelerimi sizlerle paylaşmak isterim :)

Hepsini kendi elleriyle hazırlamış .. Ellerine sağlık diyorum :)

Mis gibi kokan lavanta dolgulu magnetlerim :)


Mutfak kapı süsümle uyum sağlayan cupcake bardak altlıklarım..


Salonumun pembe dekoruna çok uyumlu olan mumlarım ..



Ayrıca güzel bir hafta sonu geçirdik biz eşimle :) Minik bir tatil yaptık.. Eğer sizinde fırsatınız olursa Muğla-Akyaka ve Dalyan'a gitmenizi kesinlikle tavsiye ederim .. Oradan kalan hatıra bir kaç fotoğraf ..

Akyaka'dan bir görüntü ..


Kaldığımız otelin bahçesinden minik, şirin bir kare ..


Dalyan'daki kısa turumuzdan ..


Bu da bir Dalyan hatırası magnet :)


Vee gördüğümde bende gülümseme oluşturan anahtarlığım :) Böyle şeyleri gözümün önünde tutmayı severim :)


Bol fotoğraflı bir post oldu sanırım :) Görüşmek üzere ..

2 yorum :

  1. iyi günlerde kullan çok güzeller.aldıklarında öyle o anahtarlıklara bitiyorum ben çok sevimliler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu gezinirken keşfettim ve hemen takibe aldım:) bana da beklerim http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil