26 Ağustos 2013

Kapı Süsü

Yeniden merhaba herkese,

Bugün paylaşacağım keçe çalışmam yine eskilerden .. Evimizin ilk kapı süsünün el emeği olması benim için oldukça manidar .. Tamamlamak biraz uzun sürdü .. Özel sebeplerden.. (bu özel sebepler her zaman merak uyandırır :)) Bitirip kapımıza astığımda, birde güzel bir fotoğrafını çekip facebook'ta paylaştım.. Beğeni toplayan kapı süsüm sipariş bile aldı :)

Ama birşeylerden çabuk sıkılan ben, her gün kapımda gördüğüm bu şeker şeyden de sıkıldım .. eşim geldiğinde, bir süre de onun sıkılmasını bekleyip, yepyeni bir kapı süsü daha yapmak istiyorum .. Bununla ilgili blogdan bloga güzel atlayışlarım var :) 

Bu arada, bu kış #leylailemecnunsuz kaldık .. Bu konuya da değinmeden geçemedim.. Kapı süsünden bu komik televizyon dizisine nasıl geçiş yaptım :) Hemen bilinçaltımı sorguladım ve cevabını buldum :) ben bu kapı süsüne başladığımda kıştı ve eşimle birlikte leyla ile mecnun izlerken bir taraftan da köpüğün üzerine, örgü ipini sarmaya çalışıyordum :) 

Ve aşk temalı kapı süsümüz sizlerle ..








Hiç yorum yok :

Yorum Gönder