28 Ağustos 2013

Damat Baykuş

Merhaba herkese,

Blog dünyası ilginç .. Her gün bebek gibi ilgi istiyor bence .. Yada ev döşer gibi .. İnsan neyi nereye koyacağını, nerde ne daha güzel durur, kendini gösterir deneye yanıla uğraşıyor işte .. Bende en son bu hale getirdim .. Muhtemelen de zaman içinde daha çok farklı hallere bürünecektir :) Keşfettikçe deniyorum .. Yeni kodlar görüyorum, sonra da denemeler yapıyorum .. Buna rağmen hala bir "Hakkımda" köşesini oluşturamadım .. Bu konuda bana yardımcı olabilecek var mı acaba :) Gerekli yerlerden yapıyorum ama olmuyor, sanırım yine işim kod'lara kaldı..

Kalpli Baykuş blogu baykuşsuz olmaz değil mi :) Bugün sizlerle tanıştıracak olduğum çalışmam, son zamanlarımın gözdesi Damat Baykuş .. Gelini de yakında sizlerle olacak :) Bu baykuş isterseniz bir buzdolabı magneti, yada isterseniz arkasına broş iğnesi yapıştırılarak çantanıza süs yapabilirsiniz .. Ben çantama süs olarak takmayı düşünüyorum .. Çanta deyip geçmeyelim, bu "çanta"yı da yakında sizlerle paylaşacağım :)

Takipte kalın ..


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder